sobota 1. března 2014

/ Fashion /

Takže omlouvám se že včera nebyl žádný článek ,ale neměla jsem čas!!
 Tak těch článku vám tu dneska přidám více!!


Dnešní článek bude o módě!!
Takže budu hodnotit tenhle outfit!
Šátek - Obyčejný,červený a k tomu outfitu se hodí 10/10
Vesta - Tenhle styl je teďka v módě a je hezká ,ale já bych zvolila trošku víc kaki barvu 9/10
Tričko - Třičtvrteční rukávy, šedé hodí se k tomu 10/10
Sukně - Zase je v módě je taková leskla,černá a mě se hrozně líbí 10/10
Podkolenky - Černé, vysoké ,ale mě by se více líbily kdyby na hoře byly třeba bíle mašličky 9/10
Boty - Černé,vysoké podpadky. Pro mě by byly moc vysoké 9/10
Takže celkové hodnocení outfitu je 9/10



A do komentu mi napište jestli mám dělat víc takových článku !! S pozdravem El:))

2 komentáře:

  1. pokud tě baví delej, samozřejmě ja bych se vice rozepsala a někde bych dala vice toho ale halvně vím že to nejsi ty ale kde se to tak dá asi koupit!:-)

    OdpovědětVymazat