středa 26. února 2014

/ Nails /

Takže tohle je můj poslední článek za dnešek!
Takže vám řeknu jak budu přídávat články každý den!!
Články budou 3x denně a více!!
Jako první bude článek bude něco o modě,druhý bude o nějaké youtuberce a třetí o kosmetice a tak!!
 
Tu je první a poslední článek za dnešek!!
 ↓

Ty nehty se mi strašně líbí někdy to vyzkouším a dám vám vědět jak to dopadlo ↓

LÍBÍ SE VÁM TAK JAKO MĚ??


5 komentářů:

  1. Myslím si že je to dobrý nápad, pokuď tě blogování baví, ale zase pro mě je 3 články za den hodně, já bych přidavala třeba za vikend, napřiklad od patku večera do nedělel večere třeba 6 článku a přes týden každý den jeden, nebudeš to stíhat:-) A jinak nehty jsou krásne, určitě skus!

    OdpovědětVymazat
  2. No já si myslí že to budu stíhat a když ne tak přidám zase o víkendu více:))

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj,přijde mi že tvůj blog je fajn a ma i hezky design ale fakt 3 članky za den je moc ale je to na tobě:) nic ve zlym ;)

    OdpovědětVymazat