čtvrtek 27. února 2014

TAG- What makes me me/ TAG- Co dělá mě mnou!!

Takže dnešní článek bude o mě aby jste se něco dozvěděli!!
A rozhodovala jsem se o faktech nebo TAG- co děla mě mnou!
Nakonec jsem vybrala TAG- What makes me me!/ TAG- Co dělá mě mnou!








 
 
1. Kolik měříš?
No když jsem byla naposledy u doktorky tak jsem měřila 173 cm.
No tak asi 175 cm.

2. Kolik ti je let? 

Je mi 13!
3. Kdy ses narodila?
15.9.2000

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží? 

Mám vlastní styl dá se říct a ráda vyzkouším i nové styly oblečení když se mi to líbí!
5. Máš nějaké piercingy/tetovaní?
Ne, ale chtěla bych tetování :))

6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš/nesnášíš?
Nemám ráda špenát, to je asi jedninné jídlo co nejím :DD

7. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička?
Teď poslouchám hodně Demi Lovato , tak třeba NEON LIGHTS,LET IT GO . .

8. Zlato vs. Stříbro?

Obojí ,ale více stříbro.
9. Jaké jsou tvoje záliby? 

Sport, tanec, psaní blogu ,focení  . .
10. Rtěnka vs. Lesk na rty?

Určitě rtěnka!
11.Zima vs. Léto
Léto 
12. Máš akné? 

Ne
13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?
Suchou.

14. Máš pihy?
Trošku

15. Jakou velikost mají tvé nohy/boty?
39-40

Snad se vám dnešní TAG líbil ahoj! EL:))

4 komentáře: